• Nederlands
    +31 (0)172 23 66 66
    • Inloggen klantenportals
      • Klantenportal – documenten (TMS)
      • Warehouse Management (WMS)
    Windhorst Transport B.V.Windhorst Transport B.V.Windhorst Transport B.V.Windhorst Transport B.V.
    • HOME
    • OFFERTE
    • DIENSTEN
      • Logistieke Efficiency Scan
      • Transport
      • Warehousing
      • Transport UK & Ierland
      • Logistiek / expeditie
    • NIEUWS & BLOG
    • ONS BEDRIJF
    • CONTACT
      • Stel uw logistieke vraag

    Na de bestelling alles uitbesteden; order fulfillment

      Home Transport nieuws Na de bestelling alles uitbesteden; order fulfillment

      Na de bestelling alles uitbesteden; order fulfillment

      By Windhorst | Transport nieuws | 0 comment | 20 april, 2020 | 1

      Groeit het aantal orders dat u binnenkrijgt? Speelt logistiek een steeds grotere en belangrijkere rol in uw organisatie terwijl u zich liever concentreert op uw primaire processen? Dan is het goed om te weten dat u alles ná de order aan ons kunt uitbesteden.

      Order fulfillment

      Stelt u eens voor: uw klant plaatst een bestelling. Deze bestelling wordt natuurlijk netjes opgeslagen in uw systemen, maar tegelijkertijd wordt deze geautomatiseerd naar ons doorgestuurd.

      Vanaf dat moment zien wij het als onze order en zetten we alle noodzakelijke stappen om de order netjes en op tijd bij uw klant te krijgen.
      Welke stappen zijn dat?

      De stappen

      • Het boeken/administreren van de bestelling
      • Het versturen van een bestelbevestiging naar de klant
      • Het logistieke proces
        • Voorraad beheren
        • Order sourcing: Waar is het bestelde artikel? Ligt het op voorraad of moet het besteld worden?
        • Klaarmaken/inpakken van de bestelling
        • Value added services*
        • Vervoer
        • In ontvangst nemen van retourzendingen

      * Value added services zijn bijvoorbeeld:

      • Order picking
      • Labelen van zakjes, dozen en/of pallets
      • Samenvoegen van items tot één pakket
      • Toevoegen van (reclame)drukwerk
      • Assemblage van combi-artikelen
      • Wikkelen van producten
      • Demonteren en herpakken van goederen
      • Kwaliteitscontroles en bemonstering
      • Documentbeheer
      • Barcodes toevoegen
      • Online portals en geautomatiseerde rapportages

      In het kort gezegd kunt u alle onderdelen van het logistieke proces, uitbesteden. Veel bedrijven doen dit ook. Globaal gezien doen bedrijven dit omdat succesvolle logistiek veel tijd, aandacht en kennis vereist, en organisaties deze tijd, aandacht en kennis liever gebruiken voor hun kernprocessen. We zetten de meest voorkomende redenen voor u op een rij:

      Reden om uit te besteden

      Het uitbesteden van fulfillment biedt veel voordelen:

      Flexibel en minder vaste lasten

      Een direct gevolg van de flexibiliteit van outsourcing op het moment dat er geen orders zijn, is dat u geen kosten heeft. Het risico van de vaste lasten, ligt bij uw logistieke partner. Bij ons dus. Daarnaast hebben wij als logistiek dienstverlener schaalgrootte, waardoor er vrijwel altijd een trailer in de buurt is van uw afhaal- of afleveradres.

      Continuïteit

      Het logistieke proces heeft geen invloed meer op de kernprocessen van het bedrijf. De productie valt dus niet meer stil, of het in- of verkopen draait door. Er hoeven geen mensen meer ‘in de auto te springen’ om logistiek bij te springen.

      Expertise

      Uw expertise is vereist voor uw hoofdprocessen. Onze hoofdprocessen zijn juist logistiek, transport, warehousing en fulfillment. U bent dus verzekerd van een maximale kwaliteit en efficiëntie bij het afhandelen van orders voor uw klanten. Denkt u ook eens aan het juiste materieel, de juiste kennis, de juiste software, de juiste certificaten etc. etc.

      duurzaam transport, transport uitbesteden

      Wij onderzoeken kosteloos of u tijd & geld kunt besparen op transporten naar Groot-Britannië en Ierland en of u uw klanttevredenheid kunt verhogen met onze Logistieke Efficiency Scan. Bekijk hier alle voordelen.

      Actueel

      • Brexit een feit per 1-1-2021: dit moet u geregeld hebben
      • Uitbreiding opslagcapaciteit van 8500 m2 door nieuw pand
      • Voedsel vervoeren? Lees deze tips.
      • Get ready for Brexit!
      • Stress van logistiek door groei van uw bedrijf?

      Offerte aanvragen?

      Wilt u weten welke winst kunt halen uit een samenwerking met Windhorst? Vraag dan hier uw offerte aan.

      Contact

      Tel: +31 (0)172 23 66 66 Mail: info@windhorst.nl Of ga naar ons contactformulier.

      Navigatie:

      • Home
      • Onze diensten
      • Ons bedrijf
      • Offerte
      • Nieuws & Blog
      • Contact
      • Onze voorwaarden

      Onze logistieke diensten:

      • Logistieke Efficiency Scan
      • Transport
      • Warehouising
      • UK Transport / Transport Ierland
      • Logistiek / expeditie

      Contact:

      Tel: +31 (0)172 23 66 66
      Mail: info@windhorst.nl
      International Trade Center - Belgiëlaan 4
      2391 PE Hazerswoude
      The Netherlands

      logo's aangesloten bij

      Onze laatste berichten:

      • Brexit een feit per 1-1-2021: dit moet u geregeld hebben
      • Uitbreiding opslagcapaciteit van 8500 m2 door nieuw pand
      • Voedsel vervoeren? Lees deze tips.
      Copyright 2020 Windhorst Transport B.V.  |  Marketing: HMH  |  Voorwaarden  |  Gedragscode Legitiem Handelen | Privacy- & Legal  |  Cookie-instellingen
      • HOME
      • OFFERTE
      • DIENSTEN
        • Logistieke Efficiency Scan
        • Transport
        • Warehousing
        • Transport UK & Ierland
        • Logistiek / expeditie
      • NIEUWS & BLOG
      • ONS BEDRIJF
      • CONTACT
        • Stel uw logistieke vraag
      • Nederlands
        Windhorst Transport B.V.