• Nederlands
+31 (0)172 23 66 66
  • Inloggen klantenportals
    • Klantenportal – documenten (TMS)
    • Warehouse Management (WMS)
Windhorst Transport B.V.Windhorst Transport B.V.Windhorst Transport B.V.Windhorst Transport B.V.
  • HOME
  • OFFERTE
  • DIENSTEN
    • Logistieke Efficiency Scan
    • Transport
    • Warehousing
    • Transport UK & Ierland
    • Logistiek / expeditie
  • NIEUWS & BLOG
  • ONS BEDRIJF
    • Ons bedrijf
    • Vacatures
    • MVO
    • Kwaliteit
  • CONTACT
    • Stel uw logistieke vraag

Na de bestelling alles uitbesteden; order fulfillment

    Home Transport nieuws Na de bestelling alles uitbesteden; order fulfillment

    Na de bestelling alles uitbesteden; order fulfillment

    By Windhorst | Transport nieuws | 0 comment | 20 april, 2020 | 1

    Groeit het aantal orders dat u binnenkrijgt? Speelt logistiek een steeds grotere en belangrijkere rol in uw organisatie terwijl u zich liever concentreert op uw primaire processen? Dan is het goed om te weten dat u alles ná de order aan ons kunt uitbesteden.

    Order fulfillment

    Stelt u eens voor: uw klant plaatst een bestelling. Deze bestelling wordt natuurlijk netjes opgeslagen in uw systemen, maar tegelijkertijd wordt deze geautomatiseerd naar ons doorgestuurd.

    Vanaf dat moment zien wij het als onze order en zetten we alle noodzakelijke stappen om de order netjes en op tijd bij uw klant te krijgen.
    Welke stappen zijn dat?

    De stappen

    • Het boeken/administreren van de bestelling
    • Het versturen van een bestelbevestiging naar de klant
    • Het logistieke proces
      • Voorraad beheren
      • Order sourcing: Waar is het bestelde artikel? Ligt het op voorraad of moet het besteld worden?
      • Klaarmaken/inpakken van de bestelling
      • Value added services*
      • Vervoer
      • In ontvangst nemen van retourzendingen

    * Value added services zijn bijvoorbeeld:

    • Order picking
    • Labelen van zakjes, dozen en/of pallets
    • Samenvoegen van items tot één pakket
    • Toevoegen van (reclame)drukwerk
    • Assemblage van combi-artikelen
    • Wikkelen van producten
    • Demonteren en herpakken van goederen
    • Kwaliteitscontroles en bemonstering
    • Documentbeheer
    • Barcodes toevoegen
    • Online portals en geautomatiseerde rapportages

    In het kort gezegd kunt u alle onderdelen van het logistieke proces, uitbesteden. Veel bedrijven doen dit ook. Globaal gezien doen bedrijven dit omdat succesvolle logistiek veel tijd, aandacht en kennis vereist, en organisaties deze tijd, aandacht en kennis liever gebruiken voor hun kernprocessen. We zetten de meest voorkomende redenen voor u op een rij:

    Reden om uit te besteden

    Het uitbesteden van fulfillment biedt veel voordelen:

    Flexibel en minder vaste lasten

    Een direct gevolg van de flexibiliteit van outsourcing op het moment dat er geen orders zijn, is dat u geen kosten heeft. Het risico van de vaste lasten, ligt bij uw logistieke partner. Bij ons dus. Daarnaast hebben wij als logistiek dienstverlener schaalgrootte, waardoor er vrijwel altijd een trailer in de buurt is van uw afhaal- of afleveradres.

    Continuïteit

    Het logistieke proces heeft geen invloed meer op de kernprocessen van het bedrijf. De productie valt dus niet meer stil, of het in- of verkopen draait door. Er hoeven geen mensen meer ‘in de auto te springen’ om logistiek bij te springen.

    Expertise

    Uw expertise is vereist voor uw hoofdprocessen. Onze hoofdprocessen zijn juist logistiek, transport, warehousing en fulfillment. U bent dus verzekerd van een maximale kwaliteit en efficiëntie bij het afhandelen van orders voor uw klanten. Denkt u ook eens aan het juiste materieel, de juiste kennis, de juiste software, de juiste certificaten etc. etc.

    duurzaam transport, transport uitbesteden

    Do you want to find out if you can save time or money on transport in or out of the UK or Nothern Ireland?

    Ask us.

    Recent posts

    • De (nieuwe) Brexit-inspecties
    • Tolheffing Duitsland flink duurder
    • Ferry-vervoer naar Groot-Brittannië en Ierland duurder door CO2-heffing
    • Een logistieke partner voor binnenland transport?
    • Duurzaamheid in de Transport & Logistiek

    Offerte aanvragen?

    Wilt u weten welke winst kunt halen uit een samenwerking met Windhorst? Vraag dan hier uw offerte aan.

    Contact

    Tel: +31 (0)172 23 66 66 Mail: info@windhorst.nl Of ga naar ons contactformulier.

    Navigatie:

    • Home
    • Onze diensten
    • Ons bedrijf
    • Offerte
    • Nieuws & Blog
    • Contact
    • Onze voorwaarden

    Onze logistieke diensten:

    • Logistieke Efficiency Scan
    • Transport
    • Warehousing
    • UK Transport / Transport Ierland
    • Logistiek / expeditie

    Contact:

    Tel: +31 (0)172 23 66 66
    Mail: info@windhorst.nl
    International Trade Center - Belgiëlaan 4
    2391 PE Hazerswoude
    The Netherlands

     

     

    Onze laatste berichten:

    • De (nieuwe) Brexit-inspecties
    • Tolheffing Duitsland flink duurder
    • Ferry-vervoer naar Groot-Brittannië en Ierland duurder door CO2-heffing
    Copyright 2022 Windhorst Transport B.V.  |  Marketing: HMH  |  Voorwaarden  |  Gedragscode Legitiem Handelen | Privacy- & Legal  |  Cookie-instellingen
    • HOME
    • OFFERTE
    • DIENSTEN
      • Logistieke Efficiency Scan
      • Transport
      • Warehousing
      • Transport UK & Ierland
      • Logistiek / expeditie
    • NIEUWS & BLOG
    • ONS BEDRIJF
      • Ons bedrijf
      • Vacatures
      • MVO
      • Kwaliteit
    • CONTACT
      • Stel uw logistieke vraag
    • Nederlands
    Windhorst Transport B.V.